ENG  RUSTimus Online Judge
Online Judge
Задачи
Авторы
Соревнования
О системе
Часто задаваемые вопросы
Новости сайта
Форум
Ссылки
Архив задач
Отправить на проверку
Состояние проверки
Руководство
Регистрация
Исправить данные
Рейтинг авторов
Текущее соревнование
Расписание
Прошедшие соревнования
Правила
вернуться в форум

Обсуждение задачи 1325. Грязь

I solved it in one BFS
Послано ძამაანთ [Tbilisi SU] 20 апр 2014 04:02
But still AC in 0.171s :D
even with super many optimizations (like not reading matrix, thus reading when needed; putting x's and y's in one integer and so on)

come on :D
slower than 2 BFS
and even slower than dijkstra : \\

I suspect that I heavily use deque is the main reason. How can I replace deque with some other decent data structure that will let me quickly add and remove items?

list<> in STL is dumbly slow for little objects ( dafaq who would have thought ?! )